onsdag 19. november 2008

Fornemmelse for vår

En skikkelig vår-LO, siden julestemingen ikke helt har slått til ennå...
Denne har ligget halvferdig på pulten i flere uker, så nå slengte jeg utover noen blomster og erklærte meg ferdig.

Har igjen brukt ark fra 3ndy papir + noen gamle fra Chatterbox (tror jeg). Har malt på bølgepapp, og stiftet fast bildene.
Slet veldig med å stå imot trangen til å bruke stempelpute på kanten av arkene, men tenkte jeg ville holde meg til den hvite kanten som bakgrunnsarket har.

3 kommentarer:

Cathrine sa...

herlig LO! (kom nesten i vårstemning.. og ute er det snø ;)
så fint det var med sommerfuglene! likte den enkle stilen. OG... skjønner godt at du synes det var vanskelig å IKKE sverte kantene. hihi

Anonym sa...

Er så utrolig fascinert av de nydelige Lo'ene di lager og av at du scrapper i papir. Husker da jeg holdt på med det - utrolig artig. Men her handler det mye om plassmangel.

anne jorunn sa...

Denne var lekker! Skikkelig vårlig i farger og bilder! Likte veldig godt oppsettet også!
Håper du får en flott dag!:-)