onsdag 7. januar 2009

Vi suser avgårde...

... inn i 2009! :-)
Denne LO'en ble påbegynt i fjor, men det ble 2009 før den endelig ble ferdig.
Vi hadde noen få snødager i desember, og de måtte jo utnyttes. Jeg og min datter prøver å lage fartsbilder til ære for fotografen, mens vi sitter boms stille i en liten skråning...



Hadde egentlig store scrappeplaner i romjula, men hele familien ble liggende syke. Det eneste jeg orket var litt trøsteshopping på nettet, så nå skal jeg endelig få prøvd disse Promarkerpennene som jeg har hørt så mye om.
Kjenner ihvertfall at scrappelysten er kommet tilbake. Og etter en shoppetur til Scrapshop i går kveld, så klør det enda mer i scrappefingrene.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kult oppsett. Får virkelig fartsfølelsen :-)

Vibeke sa...

Så flott blogg du har - mange flotte LOer!!!