onsdag 27. mai 2009

LO - interview med en 4-åring

Etter to fargerike LO'er, så er det tilbake til jordfargene igjen. Det er liksom mer meg..... ;-)
Og denne ble jo veldig enkel.

Arket er fra Kaiser Craft, og etter min mening dekorativt nok i seg selv. Så jeg bare kuttet litt med skalpell for å få bildet bak treet. Teksten er printet ut på Bazzill.


Tittelen er Chopstick-alfabetet fra QK. Syntes det ble litt for kjedelig, så jeg limte bokstavene på grønn Bazzill og skar rundt med skalpell. Og laget highlights med hvit gel roller.
Gleder meg allerede til å intervjue jentene når de er 5......

4 kommentarer:

Anne M sa...

Kjempeflott LO! Stilig oppsett og vri med intervju.

Takk for fine ord i bloggen min, gleder meg til å se liften;)

Detema sa...

Tøft med intervju. Blir gøy å se tilbake på om noen år.

Line sa...

Så tøft det var når du hadde spredd spørsmålene rudnt på hele LO'en.

Ingvild Bolme sa...

Så genial LO! Ja, nå frista det meg og å lage en Lo med intervju av nurket, men hun er ikke sååå flink på å svare ordentlig enda, så det må nok vente litt.. Uansett, en meget flott LO med en veldig morsomt tema!