tirsdag 18. august 2009

Gutte-LO i clean&simple

Selv om jeg ofte velger å scrappe i "guttefarger" til mine jenter, så er det ikke så ofte jeg får sjansen til å scrappe en ekte gutte-LO! Så når sjansen byr seg, så nøler jeg ikke!
Her er det min venninnes sønn som nyter en is i sommervarmen. Om han ikke kan gjøre seg så godt forstått i rene ord, så var det vel ingen tvil om at han gjerne ville ha mer is... :-)


Arkene er fra October Afternoon og American Crafts. Syntes det passet med hvit bakgrunn her, og rammen rundt har jeg tegnet for hånd. Sirkelen har jeg stemplet ved hjelp av en kjøkkenskål og maling...... Og bia er en dies fra Quickutz.
En søt dinosaur passet også inn her :-)

5 kommentarer:

Nora sa...

Simply Perfect! You are creative and a genius ;)
Hilsen,
Nora

Elisabeth sa...

Kjempekul LO med mange spennende detaljer, fargene passer helt perfekt til bildet og ja, jeg ser at gutten vil ha mer is ;-)

Line sa...

Perfekte farger ja. Tøft med den sirkelen du har laget.

Unknown sa...

lovely LO- love the colors and that dinosaur is amazing!

Pia sa...

Herlig! Liker veldig godt fargene du har satt sammen her!