fredag 2. april 2010

To babykort...

...., men temmelig forskjellige :-)
Det første er et jentekort, der jeg gikk amok i rosa.... Chipboardelefanten er fra Basic Grey, og det er vel alle mønsterarkene også. Jeg svertet alle kantene med brun stempelpute, og brukte et turkis bånd for å bryte opp alt det rosa.
Stempelet er fra Papirloftet, og siden det er et clearstamp, så kunne jeg bøye det så det passet til kanten av sirkelen. Limte halvperler i hjørnene, og kom over et plekter fra AMM som jeg sikkert har hatt liggende i flere år....
Det neste ble et guttekort i en helt annen stil. Her brukte jeg igjen en skisse fra Mojo Monday - synes deres skisser alltid er veldig anvendelige.
Ark fra Basic Grey og MME. Kantpuncher fra Martha Stewart ble brukt på det ene arket.
Så brukte jeg flere sirkel- og scalloppunchere for å lage selve gratulasjonen. Teksten er printet fra scrapping.no - der ligger mange sirkeltekster til fri benyttelse. Båndet er 'adhesive paper ribbon' fra K&Company.
Og så limte jeg halperler langs den ene kanten.
Jeg hadde store planer om masse papirhobby i påsken, men har vært litt sløv til nå. Men heldigvis er ikke påsken over ennå.....
Fortsatt god påske til alle!

10 kommentarer:

Linda Brun sa...

Begge kort er kjempeflotte, men innrømmer at det første ble en favoritt :-))

mumi sa...

Skjønne kort *smelt* Falt litt ekstra for det øverste, den elefanten er jo bare så søøøt:)

regefjordsjento sa...

Såå stilige, begge to! Må innrømme at jeg har aldri tenkt tanken på at clear stamp ikke trenger være beine! Smaaaart! Ha en flott påske!

Line sa...

Det jente kortet var bare kjempe flott.

Sivic sa...

Koselige babykort!!
Har ikke vært så mye papirhobby hos meg heller i påsken, dagene har fløyet avgårde.....

Amalie sa...

Utrolige flotte kort og elefanten var jo bare fantastisk søt :)

Regnbuedrops sa...

hei så tøffe kort =) fikk du forresten mailen min adressa?
Du lager utrolig mye fint altså.
ha en fin dag i sola =)

heidi

Jehanne's doodles sa...

I really like the baby card. Very unique.

Regnbuedrops sa...

tusen takk for candyen den var så mye lekkert der =D har noe til deg i bloggen min

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott kort du har laget, likte veldig godt elefant kortet:)