søndag 19. september 2010

Livsnyter...

Fikk litt klager i dag, på at jeg var treg med å oppdatere bloggen. Så da skal jeg prøve å skjerpe meg :-)
Laget denne LO'en for en stund siden. Hadde et blinkskudd av Kira, som ligger i hengekøya og lukter på blomstene. Arket er fra Prima, og er jo dekorativt nok i seg selv. Så jeg bare skar ut noen detaljer og la bildet bak dem. Bokstavene er fra Webster Pages. Til slutt fant jeg noen rubons-bier fra Fancy Pants som passet helt til den andre dekoren på arket.Så dette var en 15-minutters LO! Skulle gjerne hatt flere av dem, som regel ligger LO'ene på pulten i flere dager før jeg greier å gjøre dem ferdig.
Her har vi hatt en travel helg, med feiring av 6-åringer både lørdag og søndag. Selve dagen er i morgen, så her blir det feiring 3 dager til ende.....

4 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Herlig bilde og herlig-og passende tittel.
Travelt med bursdager, men så har du jo to helger med "husmorferie" å se frem til;) Kos dere i London og så snakkes vi på Papirfesten Blir digg altså:)

Elisabeth sa...

15 min LO?! Wow, ikke farlig når de blir så lekre som dette!!! ;-)

Tusen takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min. Alltid med glimt i øyet, setter stor pris på humoren din

Linda Brun sa...

Herlig LO... Likte arket og de biene ble prikken over ien.. Skikkelig flott sommer LO.

Granny sa...

Very nice page, a bit naive, but she likes me very much, bravo to you, good night and kiss from Belgium
Thank you to google for the translation