lørdag 9. april 2011

Konfirmantkort....

... av det litt røffere slaget. Skyndte meg ut fra jobb sist fredag, ivrig etter å rekke Papirfesten. På vei ut dørene fikk jeg en forespørsel om å lage 3 guttekonfirmantkort. Siden jeg allikevel skulle bruke hele helga til papirhobby, så sa jeg jo ja til det ;-) Og her kommer det første. Fikk beskjed om at mottakeren likte musikk av den litt harde typen, så jeg prøvde å holde kortet i den stilen. Ark fra Basic Grey, og så stemplet jeg rundt kanten med stempler fra Tim Holtz. La også svart punchinella bak revnene i arket. Skostempelet lånte jeg fra snille Linda - tusen takk! :-) Brukte litt glitterlim på stempelmotivet. For å få teksten godt fram, så embosset jeg den i svart. Bånd fra Tim Holtz, bokstaver fra Jenni Bowlin, og stjernebrads fra Storyteller.
Stjernene klippet jeg ut fra bølgepapp, og la på litt glitterlim. Fant en gitarcharm som jeg limte på, og noen små nagler. Litt rød gaffertape til slutt.

3 kommentarer:

Line sa...

Kjempe kult gutte kort. Digger at det er røft.

Marianne H sa...

Kuuult! Masse fine detaljer.
Ha en fin uke:-D

Linda Brun sa...

Råkult kort og bare hyggelig å låne vekk stempel.