torsdag 14. juli 2011

Bursdagskort til en kaffetørst venninne....

Her er et kort jeg laget til en kollega og venninne som endelig ble voksen... :-)
Laget kortet i samme størrelse som det forrige. Og med ark fra Prima og Pion Design. Arkene fra serien 'Fika?' passet jo perfekt når jeg ville lage kortet med kaffetema.
Stemplene er fra Clear Art Stamps og Hampton Art. Ellers pyntet med utpuncha blader, roser, og diverse blomster fra Prima. Tallet 40 er rubons.
Jeg limte også noen små bling rundtomkring. Organzabåndet med rosene er fra Maya Road. Og så brukte jeg noen sommerfugler fra Making Memories.
Jeg laget også en liten gaveeske til presangen. Esken malte jeg først med hvit gesso og svertet alle kantene. Kledde den med mønsterark fra Basic Grey.
Også ble det litt blomster fra Prima her også, sammen med metallpynt fra Kort&Godt, utpuncha sommerfugler og litt bling.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige stempler og fint kort! :)

angelwhispers sa...

Just loving your work your creations are just so pretty and so full of detail and your layouts just adorable! Chanelle xxx

Linda Brun sa...

Lekkert kort og eske, likte godt stemplene og fargene du har brukt.!