søndag 5. februar 2012

Looking for trouble?

Denne ukes utfordring fra Skissedilla var helt i min smak. Så da måtte jeg for en gangs skyld få laget et bidrag - innen fristen......
Så da ble det en litt clean&simple lettersize med bilde av min niese. Hvit bakgrunn der jeg brukte sjablong fra Scrapshop sammen med svart gesso og turkis Glimmer Mist.
Ellers har jeg bare brukt kartong bak bildet. Og diverse washi tape. Bokstaver fra Jenni Bowlin.
Button fra MagicMonday og pebble fra Prima. Nederst tok jeg bare noen striper washi tape og en bit rosebånd. Som vanlig noen dråper Glimmer Glam sånn helt til slutt.
Likte den neste skissa fra Skissedilla også, så får se om jeg får tid til den også :-)

6 kommentarer:

Taarnesvik sa...

Hei, denne var råkul! Digger stencilbruken og tapen! Lykke til

Broggis sa...

Digger!!
Denne var utrolig tøff!
Masse flottedetaljer, som jeg har studert lenge!!
Takk for at du deltar!

Linda sa...

Knall TØFF!!! Likte hvordan du har brukt sjablongen med to forskjellige farger :)

Elisabeth Helland sa...

nice....herlig og tøff gitt.....konge

Elisabeth sa...

LO og modell med attitude!

Nais

Randi Elisabeth sa...

Super duper tøff LO. Likte farger og detaljer;)