torsdag 5. april 2012

Harmony (Industrial Baroque) - Finnabair

Jeg var på 2 kurs med Finnabair på Scrapperally. Og her er LO'en jeg laget på lørdagens kurs - Harmony (Industrial Baroque).
Igjen et fantastisk kjekt og inspirerende kurs. Jeg fikk masse inspirasjon og mange nye idèer til hvordan ting kan brukes. 
Vi lærte mye både om hvordan å lage bakgrunner, bygge opp selve LO'en, og ikke minst å plassere mengder og mengder av stæsj.... :-)
Tittelen gjorde jeg ferdig her hjemme, og klattet litt med sort og gullmaling til slutt.

Og selv om vi fikk velge farger selv, så valgte jeg rosa! Tenkte at når vi allikevel skulle utenfor komfortsonen, så hvorfor ikke gjøre det skikkelig.....
Hun som skal ha LO'en i albumet sitt var ihvertfall veldig fornøyd med mammas fargevalg.

Ha en fin påske!

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk lekker!! Heldige deg som var på kurs med denne dyktige damen!
Ha en fortsatt god påske :)