lørdag 6. oktober 2012

Pink Teen

Dette kortet laget jeg til min niese som ble 15 år i går.
Fargevalget var mildt sagt litt utenfor min komfortsone, men jeg hadde så lyst å bruke disse arkene fra Heidi Swapp :-)
Kakeservietten sprayet jeg først med svart Dylusionsspray. Den kule pirat-tapen er fra Panduro. Fant ingen blomster som kunne passe til disse fargene, så jeg brukte heller en blomsterpunch. Og en passende button fra Andrine&Maren.
Teksten er Dymo, og så brukte jeg noen rester av blingswirl og noen skvetter med Glimmer Glam til slutt.
Kortet ble ihvertfall godt mottatt ("det e jo heilt meg!!!!").

This card is made for a challenge at Mojo Monday. I just love their sketches!

5 kommentarer:

Pauline sa...

Knalltøft!! Synes du behersker de fleste stiler og fargekomboer jeg! :-)

Elisabeth sa...

Helt enig med Pauline!

:))

Elisabeth Helland sa...

Signerer de to over meg.....ingenting er vel no problem når man er allsidig som du.....ha ei knusende fin uke ...

Sivic sa...

Helt herlig, tøffe farger!!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Åy for et rå lekkert kort likte godt det rosa mot det svarte :)