lørdag 22. desember 2012

Nå er det jul igjen...

.....vel, det nærmer seg ihvertfall styggfort! Skjønt ikke fort nok, ifølge mine to 8-åringer.
Her er en jule-LO jeg laget på Camelias novembertreff.
Bildet er tatt i Julebyen Egersund for noen år siden. Ser jo ut som det virkelig er i gamle dager, med den bakgrunnen og jentene iført kåper (den ene sørgelig feilknappet....).
Så derfor valgte jeg disse mønsterarkene fra Maja Design. Syntes de passet perfekt.
Har brukt litt lag-på-lag med mønsterark, washitape og osteklede. Og måtte jo få med to kule lyspærer fra Ingvild.
Blomster fra Prima, og button fra Andrine&Maren.
Stjerner fra Sodalicious og Kaisercraft.
Til slutt litt bling og glitterlim på blomstene.
Gammeldagse sukkerstenger falt tydeligvis i smak.
Vil ønske alle sammen en riktig god jul!

4 kommentarer:

Hege sa...

Dette må være den nydeligste jule-LOen jeg har sett!! Nostalgisk og spekkfull av detaljer. Utrolig flott med bildet i sorthvitt til. Jeg kan sitte å beundre dette verket i lange tider!

Tusen takk for inspirasjon!!

Pauline sa...

Kjempelekker juleside!!
Spekket med detaljer og flott scrappet!
Riktig god jul til deg og dine!! :-)

Linda Brun sa...

Godt nytt år og takk for sist!
Flott julelayout, digger alle trestjernene.
Julabyen e ikkje feil :-)

Merethe sa...

Så herlig juleLO, flott med svart/hvitt-bilde. Mange flotte detaljer.
Klem fra Merethe