lørdag 9. februar 2013

Super jente

Veldig kjekt med en søster som også scrapper, og som roter det til når hun skal bestille scrappekit, og dermed får et ekstra, som hun da gir videre som en uventet julepresang....
Og jeg hadde jo ikke noe imot å få et lekkert kit fra Studio Calico.
Så da laget jeg først denne LO'en, inspirert av Umenorskan. Digger måten hun bruker lag-på-lag, og alltid får med mange lekre detaljer.
Bokstavene fra Sodalicious passet bra, siden jeg aldri fant noen passende tittel til denne.
Og en button fra MagicMonday passet minst like bra. I tillegg til kit'et, har jeg stemplet litt på bakgrunnen, og brukt diverse washitape.
Teksten skrev jeg bare for hånd, og limte journalingnoten med 3d-puter.
Så fikk jeg utfordret meg selv med litt andre farger enn de jeg vanligvis bruker. Et scrappenyttårsforsett for 2013...

Ha en fortsatt fin helg :-)

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Calico gör väldigt fina kit... och du har verkligen använt sakerna på ett super-sätt!

Så flott LO med det svartvita fotot i fokus och med detaljerna i lite starkare färger. Mycket fin!!!

Randi Elisabeth sa...

Kjempe flott altså, så mange deilige detaljer. Digger ;) Neste gang syns jeg hun skal bestille enda et kit ekstra feil hi hi.