lørdag 3. august 2013

Destination unknown

Her er enda en LO jeg laget på Scrapshops julitreff.
Det meste jeg brukte er fra ColorConspiracy. Jeg rev litt i bakgrunnsarket og limte Tim Holtz Tissuetape i revnene.
Et journalingkort med teksten Destination passet perfekt, så bare fullførte jeg tittelen med noen gamle rubons. Brukte også hvite rubons for å skrive 'BORN' over teksten nederst på arket.
Brukte sjablong og brun stempelpute på bakgrunnsarket først. Og så hadde jeg mer igjen av kartet jeg fikk fra Pauline, så det ble brukt bak bildet. Sammen med osteklut og en bit restepapir.
De små chipboardflyene måtte jo være med, spesielt siden vi satt og scrappet i flyklubbens lokaler... :-)
Stemplet litt splætter og diverse med svart til slutt.

1 kommentar:

Irene sa...

Kjempeflott LO! Fine farger, liker måten du har brukt stensiler på og tatt igjen fargene fra et flott bilde, fine detaljer. ♥