torsdag 12. september 2013

Reiseklar

Jeg scrappet et til bilde fra samme bildeserie som i forrige innlegg. Denne laget jeg på Egersundtreffet i august, når vi fikk en utfordring om å bruke gult og oransje sammen.
Jeg har brukt ark og pynt fra ColorConspiracy, i tillegg til washitape, og litt pynt fra MME.
Bakgrunnsarket var ferdig "splættet".... så jeg stemplet bare litt med svart, og skvettet litt ekstra med gul mist. Bokstavene er fra Tim Holtz.
Synes ikke gult og oransje var så enkelt å bruke sammen, men det ble ihvertfall en fargerik og sommerlig LO.

3 kommentarer:

anne jorunn sa...

Denne LOen bare digger jeg!! Jeg stemte på den på treffet.
Det mønsterarket må være et av de kuleste jeg har sett noen gang!
Håper du får en kjekk og kreativ helg!
Snakkes! :-)

Irene sa...

Tøff LO med flotte farger og stilige detaljer!

Randi Elisabeth sa...

Denne så jeg jo "bli til" og den er bare kjempe kul. Digger bakgrunnsarket og du har satt prikken over i-en med detaljene dine. Synes du klarte fargeutfordringen med glans :)