lørdag 28. desember 2013

Zombie.....

Sånn fra en høytid til en annen.... her er en LO med Halloween-tema.
Laget denne til høstens Jubileums-Diva på scrapping.no, der den ene oppgaven var en skisseoppgave. Og da synes jeg dette zombie-bildet av min datter passet bra :-)
Hun var meget bestemt på at hun skulle være zombie i år. Og med en hvit kjole fra Fretex (grundig tilsølt med rød og svart mist/ink) og hvit og svart sminke i ansiktet, så viste hun seg å være et naturtalent! Hun fikk ihvertfall det tomme zombieblikket på plass når jeg tok fram kameraet.... Verdens søteste zombie - etter min mening :-)
Bakgrunnsarket er et gammelt ark fra Basic Grey. Jeg brukte sjablong og Distress Ink først, og stemplet de små tekstene rundt kanten for å lage en ramme.
Jeg brukte en transparent ramme over bildet.
Tittelen er laget med alfabet fra Quickutz, så limt på svart kartong før jeg skar det ut. Den psycho edderkoppen er stempel fra October Afternoon.
De små skiltene er egentlig pynt til cupcakes.
Brukte også noen chipboard-gresskar, malt med oransje maling.
Zombien hadde en meget vellykket Halloween-feiring, sammen med sin vampyrsøster.....
Ha en fin helg!

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Herlig! Kjempefin LO med flotte detaljer!
Kan ikke si annet enn at jeg muligens hadde blitt "litt" skremt av den søte zombien...
Klem fra Anne-Eddie ;)