onsdag 15. juli 2015

Twisted Sisters....

Her kan man snakke om å utfordre seg selv og havne laaaangt utenfor komfortsonen....
Scrapper vanligvis bare bilder av mine døtre, men her dukket det opp noen fantastiske bilder av meg og min søster... Vi feirer fars 80-årsdag, og når det dukker opp kamera, så må man jo posere....
Har fått litt dilla på å dele layouter i to, og ha en kontrast-stripe midt på. Her brukte jeg også chipboardstjerner fra Blue Fern Studios.
Thickers som tittel, og små tekststempler rundtomkring. Chipboardstjernene ble også sprayet med glimmer mist.
Sømmen i venstre side er stempler fra Georgia Heald. Greidde ikke å bestemme meg for om jeg også skulle fargelegge dem, men nå blir de visst værende sånn.
Se bort fra glassene.... vi er faktisk edru! Skremmende nok....
Ha en fin sommer!

3 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

hehehehe, fantastisk LO, herlig.. Ler godt her.. Mange digge detaljer ♥

Anne-Eddie sa...

Kjempekul!! Flott LO med herlige bilder og flott stæsj!!Klem ;)

Elisabeth sa...

Haha, endelig bilder av søstrene sisters!
Uvanlig enkel, men kul

Fin sommer ønskes

Hils søs

Klem fra meg