fredag 28. august 2015

En forfjamset ugle - Clean&Simple

Dette uglestemplet fra North Star Design er jo bare helt herlig. Jeg kaller det bare den forfjamsede ugla....
Kortet er laget etter inspirasjon fra et eller annet blad, som jeg ikke fant igjen, og derfor ble det etter hukommelsen....
Ugla er stemplet på akvarellark, og fargelagt med akvarellblyanter.
Brukte bare litt restepapir til dette kortet, og punchet et passende hull til ugla.
Teksten er chipboard, fargelagt med svart blekk.

North Star Design har en sommerutfording gående - Alt er lov. Så jeg hiver meg med på den :-)

Nå er det hektisk pakking før helgas scrappetreff i Egersund. Har gledet meg lenge til dette...

4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Lekkert og så herlig! Klem ;)

Guri sa...

Herlig kort :)

Elisabeth sa...

Forfjamset e jo et herlig ord!
Og ugla er dødssøtdødssøt :)

Herlig enkelt kort

May Grethe sa...

Så herlig et kort :) Takk for at du deltar i utfordring hos North Star Design , mvh May Grethe