onsdag 28. oktober 2015

Halloween

Halloween nærmer seg, og jeg har to jenter som gleder seg vilt!
Siden jeg ikke er hjemme denne helga (og må overlate antrekk og sminking til far i huset...), så laget jeg Halloweenkort til dem.
Bakgrunnen på det første kortet er laget med flaggermus-stensilen til Tim Holtz, sammen med modelling paste. Lot dette tørke skikkelig, før jeg sprayet med forskjellige Glimmer Mist.
Har brukt noen av Halloween-arkene til Papirdesign, sammen med litt rester.
Flaggermusene og edderkoppene er noe jeg har hatt liggende lenge, og som endelig ble tatt i bruk.
Og den søte washitapen kjøpte jeg på Papirfesten.

Det neste kortet er i en ganske forskjellig stil.
Min datter elsker hodeskaller og skjeletter, så dette måtte bli temaet.
Inni rammen brukte jeg en transparent, og så skjelettet som er chipboard stickers fra Pebbles. Edderkoppnettene er doilies fra AC. Jeg brettet dem rundt kanten på arket.
Måtte ha med noen flaggermus her også, som forvillet seg inn i spindelvevet.....

Så forhåpentligvis får både jeg og jentene en fin Halloween, selv om det ikke er sammen.... :-)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Skumle kort!

Håper dere har en fin Halloween

Klem fra meg