fredag 13. mai 2016

Zombier og superhelter....

Jeg digger stemplene til Brett Weldele, og her har jeg endelig fått laget noen kort med dem.
Først til min eldste niese, som er like hekta på zombier og tv-serien Walking Dead som meg (og det sier ikke lite...)
Jeg stemplet motivet på akvarellpapir, og fargela med akvarellblyanter.
Ellers ganske enkelt, siden selve motivet egentlig er nok..... Brukte bare restepapir til selve kortet. 'Gratulerer' er en dies fra Nellie Snellen, og så brukte jeg en button fra Magic Monday.

Det neste er laget til min neste niese, som fylte 16 år.
Fortsatt stempel fra Brett Weldele, og fargelagt med akvarellblyanter. I tillegg brukte jeg glitterlim (stickles) på deler av motivet.
Maskerte motivet, og brukte en stensil + distress ink for å lage bakgrunnen, i tillegg til litt stempling.
'Gratulerer' er stempel fra Kaboks, og 'Superjenta' er fra Papirdesign. Begge er stemplet på selvklebende canvas fra Dylusions. Tror dette er blitt en favoritt, som må testes ut nøyere.
Litt glitterstjerner til slutt.

Nå har jeg ryddet og støvsuget på scrapperommet (gjett om det trengtes....). Så nå ser jeg frem til en langhelg med mye papirhobby.
Ha en fin helg!

1 kommentar:

Monica Mortensen sa...

Super kule kort! Med tøffe motiver, skjønner hvorfor du digger :)