onsdag 25. mars 2009

Frokost når pappa steller hjemme.... (Skissedilla)

For de som ikke har fått det med seg, så har det dukket opp en norsk skisseutfordringsblogg! De la ut en bonusskisse nå i helga, som jeg likte veldig godt, og plutseligt hadde jeg scrappet en lettersize LO.....
Min datter har fikset sin egen frokost... knekkebrød med skinkeost og popcorn fra kvelden før......
Den er veldig enkel, har bare brukt Bazzill Kraftkartong som bakgrunn, og mønsterark fra October Afternoon. Har sydd litt med symaskin i tillegg.


Gule thickers limt på svart kartong og så klippet rundt. Den idèen stjal jeg regelrett fra Maris blogg....

De andre bokstavene er fra Prima. Ellers har jeg bare brukt svart zigpenn på teksten og kanten rundt bildene.

9 kommentarer:

Anne sa...

For en utrolig herlig lo med herlig tema på bildene :-)

Jeg har virkelig oppdaget en flott blogg som jeg gjerne vil legge i min blogg visst det er greit.

Du lager jo utrolig mye fint...nå har jeg sittet her og lest meg gjennom masse innelgg, og her var det virkelig mye inspirasjon å hente. Jeg likte spesiellt godt den siden fra stranden der du har brukt noen aldeles nydelige fugler som flyr. Hvor har du fått tak i disse flotte mon tro? :-)

Marit sa...

Så morsom denne LO`en var,
skikkelig kul!
Liker den lekne,enkle stilen.

Cathrine sa...

likte denne!! enkelt ja, men knallbra! den gule skrifta med sort rundt gjorde liksom hele LOen kul og fresh ;)

Bergljot sa...

Så flink du er:-) Jeg evner ikke engang å sette bildene mine inn i vanlig album (ikke særlig stolt av det). Så store jentene dine blir, M er jo kliss lik deg jo. Håper det er greit å lenke til bloggen din?

Lula sa...

HAHAHAHA Denne var søøøt! Likte alt ved den og morsomme bilder å scrappe;)

Takk for deltagelsen!

Nora sa...

I love this layout!
Your kids are gorgeous - don't let them grow up too fast...

Else Irene sa...

Så lekre LO'er du lager!! Litt av en frokost vesla laget seg *hihihi*

Limmekveen var bare såååå herlig :)) *fnis* Han er en stor helt her i huset også ;)

Fortsatt god helg!

Elisabeth Helland sa...

utrolig stilig når du har brukt sort tusj-penn til å markere rundt bokstavene....me like...

Siv Anne sa...

Denne var bare nydelig.
Herlig tittel :)