fredag 20. mars 2009

Lynet McQueen

Eller Limmekveen som min datter insisterer på å kalle ham...... er en stor helt her i huset. Litt greitt med avveksling fra alt rosa prinsessedill.
Denne LO'en hadde jeg med i siste nummeret av Vi scrapper. Endelig "kvinnet" jeg meg opp til å sende inn et bidrag, og så legger de bladet ned etterpå.... :-(


Jeg har brukt Bazzill og mønsterark fra Jenni Bowlin.
Selve bilen er klippet ut av et bursdagskort, og limt på svart Bazzill, før jeg klippet rundt igjen.

Har også brukt grommets, punchinella, gaffertape og klippet ut stjerner fra mønsterarket.


Tittelen er Whispered Words fra Prima.

4 kommentarer:

Cathrine sa...

Så fin Lo som forteller noe ;O) kule farger og stil, blir jo jentene også selv om det ikke er rosa da.

Anonym sa...

Herlig jente LO. Liker rødt mye bedre enn rosa :-)

Anne sa...

Dette var virkelig en utrolig flott lo. Jeg likte alt ved denne jeg......perfekte farger til denne røde tøffe bilen :-)

Ønsker deg en videre fin uke.

Line sa...

Kul LO, liker også tøffe farger til jenter av og til.