lørdag 6. februar 2010

Dørskilt til scrapperommet

Dette kule uglearket fikk jeg i en scrappejulegave fra Pauline. Og siden jeg allerede har scrappet dette arket en gang før (og strevde veldig da...), så tenkte jeg å gjøre noe annet denne gangen. Synes jo arket er verdens kuleste, da!
Så da laget jeg et dørskilt til scrapperommet mitt.

Jeg sydde med symaskin rundt hele arket først. Bokstavene er Finalealfabetet fra QK. Jeg limte bokstavene på mørk bakgrunn og skar rundt med skalpell. De minste bokstavene er Chopstickalfabetet, også fra QK. Brukte hvit penn for å highlighte bokstavene.
Kanten rundt hele skiltet er Cardstock Strips fra Bazzill. Det lille skiltet er kjøpt hos Papirloftet, tror det er fra Karen Foster. Synes det passet helt perfekt her. Sommerfuglene er en punch fra Martha Stewart, de ble også sprayet med glimmermist.

Jeg brukte små metallenker for å feste de to delene sammen. Det er bare det øverste skiltet som er limt på bakgrunnsarket. Bokstaver fra October Afternoon, og jeg greidde å lure med en ugle til.....
Ikke at noen her i huset er i tvil om hvor scrapperommet mitt er, men litt gøy å lage dørskilt uansett. Og så er det kanskje greitt å påminne jentene om at de ikke får gå inn her hvis jeg ikke er tilstede.... :-)

7 kommentarer:

Detema sa...

Kjempekult skilt!! Men jentene dine kan ikke lese ennå? ;-)

Pauline sa...

Hi-hi, sååå kult!!
Stilig skilt, og kreativ bruk av uglearket! :-)

Elisabeth sa...

Wow!

Så kult!

:D

Linda Brun sa...

Veldig stilig skilt!
Har ikkje dør te hobbykroken min, men det er kanskje en ide til ungdommen i huset sitt rom....takk for inspirasjonen!

Maren sa...

Tøft skilt! Digger ugler :D

Line sa...

Kult, og arket passet bra til deg.

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Denna va fine, håpe du får scrappe fred på det rommet då:)