onsdag 17. februar 2010

Noen kort....

Jeg laget et bryllupskort til en kollega for en tid tilbake, men har helt glemt å legge det ut her.
Har for det meste brukt en "love"-serie fra Little Yellow Bicycle. Fant ut at jeg skulle prøve et annet format enn det vanlige 15x15. Trekantborden er fra et Basic Grey ark, og bling fra Prima.

Stempelet er fra Papirloftet, og sirkelen er limt med limputer. Brukte litt restebling langs kanten. Innsiden av kortet, med god plass for lykkeønskninger fra oss kollegaer. Har også brukt litt transparent pynt her. Denne lille teksten måtte jeg bare ha med, siden både brudgommen og jeg er fan av Metallica... :-)

Jeg laget også et kort til en kollega som fyllte 30. Har brukt en skisse fra Mojo Monday - mange lekre kortskisser der! Jeg var litt ute i siste liten med dette, så jeg rakk bare en kjapp scanning.... Diverse ark fra Basic Grey, litt forskjellige punchere, thickers og Dymo. Og noen dråper med Pearl Maker.

Blir fryktelig lite tid på scrapperommet nå under OL. Men innimellom sendingene så forbereder jeg ihvertfall en Blog Candy - så følg med! Planen var å feire 10 000-tallet på telleren, men det skjedde bare litt raskere enn jeg hadde regnet med.... :-)

9 kommentarer:

mumi sa...

Flotte kort begge to:)

Maren sa...

Kjempestilige kort du har laget!

Nora sa...

These are wonderful!
Love the stamps and papers - beautiful color combinations ;)
Big hugs,
Nora

Line sa...

Flotte kort. Likte veldig godt det siste som litt enkelt men flott.

Randi Elisabeth sa...

Flotte kort du hadde laget, og hadde sansen for den lille røde detaljen;)

Linda Brun sa...

Likte veldig godt stilen din på kort. Rene og fine. Kult med texten inne i bryllups kortet. Det varmer et Metallica hjerte :-)

Marianne sa...

Så fine kort! Misunner deg den dymoen din - har en nyere versjon selv men det er ikke det samme med elektronisk. ☺
Bryllupskortet er delikat og nydelig, og 30-årskortet stilrent og helt supert!
Ha en fin dag!
♥ Sakkalo ♥
PS: Kom gjerne en tur innom meg hvis du vil, har en RAK gående til 25/3.

Ukka sa...

Very nice card!The design is fantastically beautiful)) and the job is fine )

Mari_Zhuravel sa...

Very nice! Love this paper collection!