tirsdag 16. november 2010

Høstregn

Novemberutfordringen til Scrapshops designteam var 'regn' - enkelt og greitt! Og her på Vestlandet skulle jo det temaet passe bra nå om høsten.
Jeg valgte å lage en LO i Lettersize, med kraftkartong som bakgrunn. Jeg stemplet først med bakgrunnsstempel fra Tim Holtz og et "skummelt" tre fra Kreativ Hobby. Så dryppet jeg med flere farger Color Wash, og lot det renne litt nedover arket. Mønsterarkene er fra Mellow-serien til Basic Grey.
Alfabetet er 'Haunted' fra Quickutz, punchet ut i svart kartong og highlightet med hvit penn. Og til slutt limte jeg på noen blader, sprayet med Color Wash og glimmermist.
Egentlig ganske fornøyd med å scrappe et bilde som ikke er av ungene.... det skjer altfor sjelden.
Og bildet er det min bedre halvdel som har tatt. (Ikke ute i regnet, men hjemme på vårt eget kjøkkenbord, men det burde jeg vel ikke røpe.....)
Resten av designteamets bidrag kan ses i Scrapshops blogg.

1 kommentar:

Detema sa...

Herligt skummelt tre, likte og fargene godt og fonten på bokstavene. Fotografen har og gjort en god jobb :-)