fredag 24. juni 2011

Jillibean Soup

Jeg digger Jillibean Soup! Og når de la ut en skissekonkurranse i bloggen sin, så måtte jeg bare hive meg med.
Her kombinerte jeg mønsterark og pynt fra to forskjellige serier - Dutch Mustard Soup og Old World Cabbage Stew. Bakgrunnen er kraftkartong.
Bildet er fra Kongeparken, og ble gjort om til sort/hvitt. Fornøyelsesparker er jo alltid så fargerike, og gir oss scrappere ekstra utfordringer :-)
Jeg brukte Marta Stewart kantpuncher på noen av mønsterarkene. Hjertene er klippet ut, og noen er limt med 3d-puter.
Bokstavene er fra Prima. Teksten er en liste over alle attraksjonene jentene prøvde den dagen. Jeg printet ut på hvit Bazzill, og limte med 3d-puter.
Vi har allerede vært i Kongeparken 2 ganger denne sesongen. Og jeg ser ikke bort fra at det kan bli enda en gang utpå sommeren. Skulle så gjerne vært der uten regnjakker på....
Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempefin LO! Jeg liker også disse arkene godt, flott med den punch borden under tittelen

Anonym sa...

Kjekk LO! God idé å gjøre bildet om til s/h!

Linda Brun sa...

Lekker LO, kule ark og flott bildet. Syns det er ganske greit å gjøre dem til Sort/hvit selv når det foregår mye på bildet. Vi får krysse fingrene for at det blir litt bedre vær utover. Ønsker deg en flott helg!