tirsdag 14. juni 2011

Maiutfordring hos Scrapshop

Maiutfordringen hos Scrapshop var virkelig en kjekk utfordring. Alle på det kreative teamet fikk samme kit'et, med beskjed om å bruke noe av alt. Det eneste vi la til selv var bokstaver.
Og her er min løsning. Jeg brukte kraftkartongen som bakgrunn, og mønsterarkene som lag-på-lag med revne kanter. Jeg sydde også en del med symaskin.
Tittelen er bokstaver fra Jenni Bowlin, og de små klisterbokstavene er fra Kaisercraft. De limte jeg inni metallsirklene, og la et tykt lag glossy accent over.
Jeg rev en stor revne i det ene arket, og brukte lærtråden til å "sy" den sammen. Blondeservietten la jeg bak bildet, sammen med noen striper av mønsterarkene. Klistermerkene og metallpynten fordelte jeg rundtomkring.
Jeg knyttet også noen ekstra knuter med restene av tråden.
Bildet hadde jeg gjort om til sort/hvitt - syntes det passet bedre til disse arkene.
Hvordan resten av det kreative teamet har løst oppgaven, det kan dere se her!
Og sjekk også utfordringen vi har til dere - la dere inspirere av en av våre LO'er...

1 kommentar:

Linda sa...

Flott bruk av KITet, likte spesielt godt sømmen din! Stjeler nok den ideen til en senere anledning... :)