fredag 14. oktober 2011

Bokkort til 40-årsdag

Enda en venninne som er kommet i sin beste alder, så da benyttet jeg anledningen til å lage et bokkort igjen. De er jo så kjekke å lage :-)
Selve kortet er brettet av lys kartong, deretter mørkebrun kartong og mønsterark fra BoBunny.
Mønsterarket tørrembosset jeg med en dies fra Cuttlebug, og svertet mønsteret med brun stempelpute. Jeg laget også noen revner i arket og limte gamle boksider bak. Stor blomst fra Prima, mens de mindre og den hengende glasspynten er fra Making Memories. Jeg brettet også en remse med tissue tape fra Tim Holtz.
Sommerfuglen er fra BoBunny. Og jeg limte noen små bling rundtomkring til slutt.
Innsiden av kortet er også dekorert med mønsterark. Jeg stemplet gratulasjonshilsen, og brukte noen rester av rubons på kanten av rammen.
Selve kortet fyllte jeg opp med sjokolade :-)
Ha en fin og kreativ helg! :-)

2 kommentarer:

AnneiSkogen sa...

Oh hjelpe meg, så lekker dette var!! Herlige farger og veldig lekkert dekorert!

Elisabeth sa...

Fantastisk nydelig, Solfrid!

Jeg blir utrolig inspirert av å besøke bloggen din, så masse lekkert. Bokkort har jeg ennå ikke prøvd, men tror jammen jeg skal prøve det i helga