mandag 24. oktober 2011

Litt mer clean&simple...

På tide med en liten oppdatering igjen. Her er to LO'er jeg laget på høstens Scrapperally.
Liker godt å bruke hvit bakgrunn, og spesielt hvis bildene er veldig fargerike. Og her fikk jeg brukt mursteinssjablongen som Scrapshop endelig fikk tak i :-)
Jeg tegnet mønsteret med svart Zig-penn, og bare flyttet sjablongen til jeg fikk fyllt ut området jeg ville. Noen av mursteinene fargela jeg med rosa tusj.
Bokstaver fra Jenni Bowlin og Kaisercraft. Og så fant jeg noen gamle rubons som passet bra. Til slutt noen bittesmå blingstjerner fra Kort&Godt.
Ikke lett å spise softis i kjeks en varm sommerdag. Angrer på at jeg ikke fikk tatt et etter-bilde, men jeg ble så opptatt med å tørke fjes og hender og klær og benk.....

Her har jeg også brukt hvit bakgrunn og sort penn (+ linjal....) Litt vanskelige farger på dette bildet, men jeg fant ihvertfall thickers som passet perfekt.
 Og for å bryte opp linjene litt, så plasserte jeg teksten på denne måten.
Tittelen fallt på plass med en gang - det er nemlig helt bortkastet å gå tur når man er litt uoppmerksom et øyeblikk, og mamma + søster blir først til toppen.... Da kunne man like så godt holdt seg hjemme!

3 kommentarer:

Linda sa...

superfine! Du er rå god på c&s :)

Detema sa...

Flotte LO'er. C&S passet bra til disse bildene.

Hege sa...

Wow... for noen utrolig lekre LOer! Legger bloggen din i blogglisten min jeg.. for her var det mye inspirasjon å hente.

Utrolig tøff bruk av mursteinssjablongen på den første her. Kult med de rosa steinene innimellom.

Digger den enkle stramme stilen på den nederste!