lørdag 12. oktober 2013

Skolestart

På høstens Papirfest så var en av utfordringene å lage noe med tema skolestart.
Og jeg var tilfeldigvis veldig godt forberedt, siden jeg hadde tatt med 1. klasse-bildene til jentene, og noen av de nye skole-arkene til Papirdesign.
Denne gangen var det Mali sitt bilde jeg brukte. Brukte hvit gesso og flere sjablonger for å lage bakgrunnen.
Klippet ut deler av mønsterarkene, og hadde noen hvite thickers som passet bra.
Brukte også litt washitape. Den kule lyspæra er fra Maya Road.
Brukte også noen chipboard-stjerner fra Papirdesign. Har tenkt å plassere en tag i den svart/hvit-stripete posen, med litt tekst om hvilke fag hun likte best i 1. klasse, navn på lærer etc. Når jeg bare får somlet meg til å innhente info fra hovedpersonen selv.
Synes sånne skolebilder er vanskelige å scrappe, så er veldig fornøyd med å endelig ha scrappet et av dem. Det hjalp med den lekre serien fra Papirdesign.
Ha en fin helg!

1 kommentar:

Randi Elisabeth sa...

Denne har jeg jo sett IRL og den er kjempe stili. Digger den hvite malingen på det sorte, og innslaget av farger :) Veldig bra ;)