søndag 20. oktober 2013

Tøff og kul

En LO jeg laget på Papirfestens siste dag.
Synes dette "bjørkearket" fra Papirdesign er så kult, så ville gjerne bruke hele arket som bakgrunn.
Men for å roe ned mønsteret litt, så brukte jeg hvit gesso og sjablong, og stemplet litt med svart ink i tillegg.
Hodeskallene er fra Tim Holtz. Viser ikke så godt på bildet, men hun har t-skjorte med hodeskalle på. Og det er favorittmotivet for tiden. Alt med hodeskaller på er kult!
Klippet ut 2 sirkler i mønsterark fra Lemon Owl, og limte dem litt oppå hverandre. Brukte også noen papirremser sammen med washitape. Og chicken wire chipboard bak bildet, sammen med noen gamle tags.
Øverst limte jeg noen stjerner fra papirdesign. Og så skvettet jeg med Glimmer Glam til slutt.
Greidde ikke å finne en passende tittel til denne, men tenkte tøff og kul-stemplet egentlig kunne være tittel nok denne gangen.

Og så vil jeg gjerne minne om denne:
Håper mange kommer innom neste lørdag. Jeg rydder scrapperommet med hard hånd (bl. a. en geeedigen bunke mønsterark....), så her kan man gjøre mange gode kupp!

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott LO! Digger også de andre under!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Elisabeth sa...

Tøff og kul!

Jepp :)

Vi sees på lørdag :)

Klem fra meg

Linda Brun sa...

Herlig layout og digg med hodeskaller ;-)
Knib.