søndag 17. november 2013

Digger musikk

Her er en LO jeg laget til Camelias DT. Fikk noen lekre ark fra Simple Stories i herlige farger.
Hadde lyst å bruke dette bildet av min datter. Og når jeg også fikk utdelt et noteark fra Tim Holtz, så var tema for LO'en på plass med en gang.
 Hun liker veldig godt Michael Jackson, og går stadig og synger på Thriller og Beat It....
Jeg brukte mønsterark, tags og noteark lagvis bak bildet.
Noen av sirklene er klippet ut fra mønsterarket, og noen er knapper fra Prima.
Tråden er fra Tim Holtz. Jeg laget en sirkel, og stiftet den fast.
Tittelen er bokstaver fra Papirdesign. Og så dryppet jeg med svart ink til slutt.
Får se om musikksmaken holder seg oppigjennom åra, eller om jeg greier å påvirke mot en litt tyngre retning...
(Vi har stadig diskusjon i heimen om hva som er kulest: Michael Jackson eller Metallica....)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Superstilig, som alltid, masse spennende detaljer og stilig bilde!

Flotte jenter dere har!

Klem fra Elisabeth

Elisabeth Helland sa...

Knallfin LO du har laga her....digger detaljene