fredag 4. april 2014

Ninja-jente.....

Når mor er opptatt helga før Papirfesten, og i forbifarten nevner for far i huset, at man gjerne skulle hatt noen nye bilder av jentene, så er det dette man får.....
- Fint hvis dere tar noen bilder når dere er ute, sa jeg, og fikk dette tilsendt på mail mens jeg satt på jobb.....
Photoshooten ble tydeligvis inspirert av The Walking Dead, og spesielt karakteren Michonne som sjelden ses uten samuraisverd. Jentene aner jo ikke hva dette er, men stilte ivrige opp :-)
Og jeg tar gjerne en utfordring, så jeg scrappet denne LO'en på Papirfesten.
Brukte en sjablong sammen med hvit gesso, og en annen sammen med rød maling. Og så stemplet jeg litt med bakgrunnsstempler.
Bak bildet er det også svart punchinella, og osteklut farget med svart ink.
Jeg vant en kjekk premie fra Camelia, med bl.a. diverse pynt fra Ingvild Bolme. Og de tok jeg i bruk med en gang.
Rødmalingen fra Claudine Hellmuth var helt perfekt til formålet. Den er tyktflytende, og blir blank og hard når den stivner. Passet bra som blodflekker......
Journaling note fra Sodalicious og button fra BadgesFolie.
Bokstavene i tittelen er punchet ut i glitterark med QK-alfabetet Chopsticks.
Med foreldre som er blodfan av The Walking Dead (både tv-serien og tegneserien), så får man plutselig denne type LO i albumet sitt.....
Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Otroligt läcker LO!! Det gjorde du verkligen bra!

Elisabeth sa...

Dritrå LO!
Dette er deg!
Kul detalj med tape og brads på kantene
Stilig

Kristine sa...

Hehe! Denne LO'en var bare knall tøff! Kul jente, kule farger og kult pyntet! Liker at mannen din tok utfordring om å ta bilder av barna mens mor var vekke ;)

Du kommer nok raskt til å bli forelsket i din nye punch, jeg bruker min veldig masse :D Både til å lage tags, men bruker å bruke små rundinger til pynt på layouts, tags og kort også :)

God helg til deg og dine :)
Klem

Anne-Eddie sa...

Kjempefin og tøff LO! Klem fra Anne-Eddie ;)