søndag 6. desember 2015

Eget bankkort

Jentene fikk sitt første bankkort nå i høst, og det måtte det selvfølgelig scrappes en side om.
Først en LO til Mali, i hvitt og gull. En trend jeg endelig har fått øynene opp for.
Prøvde å holde meg til kun sort, hvitt og gull. Hadde noen kule transparenter med gulldekor. Og så brukte jeg sort tusj på noen av ordene på mønsterarket.
Passet på å få med kvitteringen når kortet ble brukt første gang, så den måtte jo være med. Bokstavene er fra Tim Holtz.
Stjernene med gulldekor har jeg hatt liggende lenge. Aner ikke hvor de er fra, men ser jeg gjerne skulle hatt flere.....
Til slutt skvetting med utvanna gesso og gullsprayen til Heidi Swapp.

Så håper jeg oppdragelsen har vært fornuftig nok, og det ikke blir Luksusfellen neste.....

2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

oh yes, den type ting må man liksom innse at man må ha tak i....har lignende bilder her og av ei som fikk i sommer...men tenkte aldri å spare på kvitteringen...fra første kjøp...men lur som du er så....hehe...lekker LO

Irene sa...

En lekker og morsom LO med et artig tema! Mange flotte detaljer på denne.