lørdag 28. juni 2008

Ny LO i vintagestil.

Her har jeg brukt en skisse som Spinnvild la ut i bloggen sin. Likte den kjempegodt, men den ble liggende lenge på pulten her. Kom igang når jeg var på scrappetreff hos Scrapshop sist torsdag, og gjorde den ferdig i går kveld.



Har brukt ark fra Signature Life (My Minds Eye) og Prima. Og ellers stempel, filt, blomster, bling fra Prima, som har blitt en stor favoritt i det siste.

Og endelig somlet jeg meg til å ta i bruk Finale-alfabetet som jeg ønsket meg så lenge.

Bildene er av min datter, en lørdag vi var på Soma Gård. Begge jentene ble fryktelig begeistret for denne gamle traktoren. Godt gjort at vi fikk noen bilder av bare den ene jenta, innimellom alle kranglebildene..... ;-)

6 kommentarer:

anne jorunn sa...

Den LO'en var nyyyydelig!!! Har akkurat scrappet den skissen selv, har også brukt bling og cleartape hehe:)
Håper du får en herlig søndag!:)

Cathrine sa...

utrolig fin LO! Knallflott skisse ja, likte supert gode de myke, brune i bakgrunnen. nydelig med blomstene som tar igjen fargene, og swirlsene.. og fuglen, og bildene... alt var bare veldig fint!

Beate sa...

Knallflott layout!! Likte godt skissa hennes jeg også, så jeg har gitt den et forsøk selv om skisser ikke er min sterkeste side.

Anonym sa...

Denne ble flott!!

Karen sa...

Utrolig fin LO!! Så kule bilder, og fargene er helt herlige sammen!!Goood work, girl!

{ Kristina } sa...

Ååå, denne her var lekker altså. Jeg likte den kjempegodt!! =)