søndag 9. november 2008

Farsdagskort og litt mer....

Fikk faktisk tid til å mekke sammen et raskt farsdagskort på Papirfesten. Har kledd en stor sjokolade med ark fra Kaiser Craft, og ellers brukt diverse rubons og klistermerke.

Og her er julekortet vi lagte på Malin/Boops kurs. Jeg trenger nok litt mer trening i å male med distress ink......
Liker den norske stilen over hele kortet!


Rakk også å lage bursdagskort til min amerikanske tante som snart fyller 80. Så må jeg bare huske å få sendt det......

Holdt meg til høstfarger, masse bling og blomster. Metallpynten er dempet med alkoholblekk, og blomster/blader sprayet med glimmermist og lagt på litt glitterlim til slutt.

5 kommentarer:

Cathrine sa...

wow, her var det masse fint!! det siste kortet var skikkelig deg, med fargene osv! ;) stilig form, likte kjempegodt de to tagsene nedi. og for noen lekre, avdempede farger. perferkt til en 80 åring. det nissekortet ble superfint, synes du klarte å male nissen flott også, jeg!!

Elisabeth sa...

Nissen ble jo superflott! Og herlig norsk :-)

mumi sa...

Du lager så masse fint. Likte det nesderste kortet veldig godt :)

www.mariante.se sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

pssst...nya stämplar släpptes idag!

Hege sa...

Så flotte kort du lager! Takk for koselig hilsen i bloggen min; blir veldig glad i det!

Ha en fin uke!

Hege:)