lørdag 14. mars 2009

ATC

Dette var en "dille" jeg aldri trodde jeg skulle rote meg borti, men så feil kan man ta! Og når jeg først fant ut at jeg skulle prøve meg på å lage min første ATC, så meldte jeg meg liksågodt på Scrapshops ATC-swap. Så satt jeg der da, og skulle lage 11 ATC'er med kaffetema....... :-)

Fikk en idè ganske raskt heldigvis, så det tok ikke så lang tid før jeg var igang.
Jeg har brukt bølgepapp som bakgrunn, og klint på litt maling. Shippingtag'ene la jeg i sterk espressokaffe, og drysset pulverkaffe over mens de lå til tørk. Så stemplet jeg med Magnolias kaffestempel.
Hadde tilfeldigvis kjøpt en rull jute hos Papirloftet, og tenkte at den passet bra til temaet. Sprayet den med Glimmer mist coffe shop, og limte på noen kaffebønner.
Teksten er forskjellige kaffedrikker - ved hjelp av en kaffebok, så greidde jeg å komme opp med 11 stk.....
Og så brukte jeg noen røde piler fra 7 gypsies, bare for å live opp litt.

Har ihvertfall oppdaget at ATC'er er veldig gøy! Så jeg er ferdige med 11 stk. til april-swap'en også, og idèen klar til mai......

4 kommentarer:

Silje sa...

Kjempe fine var de Jonna! Og lekker oppussing på bloggen var det også blitt!

Cathrine sa...

nydelige!! er så heldig å ha en hjemme hos meg. nydelig med de varme fargene og innslag av rødt. du er god på ATC ;)

Line sa...

Kult å legge dem i kaffe. Synes at dem ble veldig bra.

Ingvild Bolme sa...

ATC'er er moro Jonna, og disse var skikkelig flotte!
Men selv er jeg ikke flink til å bruke tid på dette da jeg har så mye bilder jeg føler jeg må prioritere... men skulle gjerne ønske jeg hadde enda mer scrappetid slik at jeg kunne lagd flere ATC'er jeg og ;-)
Uansett, veldig inspirerende å se dine flotte små kunstverk!

Ha en fin dag Jonna!