onsdag 8. juli 2009

Enda et veggoppheng

Da har jeg laget et veggoppheng til husbonden også (ref. forrige post....). Jeg ba ham velge ut 5 favorittbilder selv, så fikk jeg ellers frie hender.



Valgte å holde meg til svart, rødt og creme. Og har igjen brukt ark og diverse fra en TTT-pakke, i tillegg til en del fra Graphic 45. Malte sidene med akrylmaling først.






Ellers har det vært så som så med kreativiteten disse dagene det har vært så varmt. Med scrapperom i 3. etasje og solen som står på hele dagen.....
Men nå synker temperaturen litt, og jeg kjenner det kribler i scrappemojo'en....
Det kommer nok litt hyppigere oppdateringer herfra fremover :-)

3 kommentarer:

Nora sa...

Just lovely! I've got to make me one....or two...
Hilsen,
Nora

Sivic sa...

Nydelig dette veggopphenget også!!
Det ligger noe til deg i bloggen min : )
Ha ei fin helg!!

mumi sa...

Så nydelige veggoppheng, både dette og det i forrige post :)