søndag 10. januar 2010

Og jula varer helt til påske...

Vel, ikke helt, men dette blir nok det siste juleinnlegget her på en stund.
Jeg laget disse tingene av MME-pakken vi fikk fra Scrapshop.
Først noen tagkort, spesiallaget til å passe til dagens nymotens gavekort :-) Disse er virkelig gøy å lage, og kan passe til mange anledninger.
Har bare brukt fotohjørner for å feste "liksomkortet" til tag'en. Har ellers pyntet med blonder, pompom, rubons, swirls fra Prima og metallpynt.

Her brukte jeg en del diecuts fra pakken, og da passet det bra å få med "til/fra" utenpå kortet. "Glad-i-deg-båndet" er fra Scrapshop, og er blitt min nye favoritt....

Laget til slutt noen til- og fra-lapper med restene fra pakken.

Pyntet disse enkelt med glitterlim, cracklepaint og litt diverse småtterier.


Akkurat nå holder jeg på med et minialbum med julebilder. Må henge i å få det gjort, for nå kjenner jeg meg veldig ferdig med juletemaet for i år.....

4 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

så lekre da gitt...virkelig flotte..

mumi sa...

Nydelig flotte alle sammen. Så smart å lage tagkort til gavekortene:)

Linda Brun sa...

Kjempelurt og så var de jo bare kjempelekre..Takk for inspirasjonen

Marie. sa...

HAr snoka rundt på bloggen din.. syns du er fantastisk flink! Du gir meg seriøst mye ingspirasjon, stå på og fortsett med en fantastik produskjon av skrappesider og kort som virkelig er nydelige!