torsdag 22. april 2010

Prøvedykking.....

... i badekaret.... :-)
Jentene fikk nye badehetter og svømmebriller. Og de måtte jo selvfølgelig testes med en gang! I vårt eget badekar..... med begge to oppi samtidig..... tror det var mer vann utenfor badekaret enn oppi når de var ferdige.
Laget denne til en utfordring hos Scrapshop - lag en LO i clusterstil og bruk chipboard.
Jeg sprayet først litt vilkårlig med Color Wash på hvit kartong. Alle bildene fikk svart ramme rundt. Mønsterark fra American Crafts - jeg byttet litt på å bruke kantpuncher og å lage rivekanter.
Bokstavene er igjen fra Jenni Bowlin - fargelagt med tusj. Chipboardfigurene er fra K&Company.
Det ene bildet var temmelig uklart, men det vises ikke så godt når man printer i liten størrelse. Jeg ville gjerne ha det med, så jeg limte det oppi det ene hjørnet. Brukte gaffertape for å få med noe svart her også.
Så måtte jeg jo lage en til søsteren også. Prøvde å finne en litt annen stil her, så den ble ganske "amerikansk" i fargevalget :-)
Igjen hvit bakgrunn, og ellers mye rosa. En blanding av forskjellige ark, bl.a. fra Basic Grey. Sommerfuglarket (+ billetten) "stjal" jeg fra min søster, så det vet jeg ikke hvor kommer fra. Brukte enda en MS-kantpunch her (de får man visst aldri for mange av...).
Transparenten er fra Basic Grey, og jeg brukte thickers til tittelen. Og de limte så inni hampen dårlig, så det ble litt klissing med Diamond Glaze før alt hang skikkelig fast. Limte på noen rosa halvperler til slutt.
Nå nærmer det seg endelig helg! En temmelig travel en, men neste uke.... da skal det scrappes!

7 kommentarer:

Pink Heather sa...

Very fun layout.

Randi Elisabeth sa...

2 mega bra LOer du har laget her:) Liket at de var i så forskjellig stil. Mange flotte detaljer, og fint hvordan du hadde fått med mange bilder.
Ha en flott og travel helg;)
Har dere forresten satt av første helgen i oktober?;)

Line sa...

Kule LO'er begge to. Var liksom litt anderledes.

Elisabeth sa...

Utrolig herlige LO'er.

Den første fikk jeg gleden av å se bli laget, du er kjempeflink og har alltid så masse spennende detaljer.

Kjekt å se at du ikke gikk for den enkle løsningen (som jeg hadde gjort - hehe) å lage en "kopi" til tvillingsøstera :-)

Oward(e) sa...

Bonjour Jonnas,

Pour la journée internationale de scrapbooking , Scrap-O-Manie a décidé de faire découvrir à ses membres de superbes talents en scrapbooking un peu partout à travers le monde.

Celles-ci pourront scraplifter une page de leur choix et par le fait même découvrir de nouvelles scrappeuses.

Nous avons été attirées par votre talent et vous ferez partie des pages choisies. Nous laissons aussi à nos membres le lien de votre blog pour qu'elles puissent satisfaire leur curiosité à fond.

En vous remerciant et vous souhaitant bonne continuation.
http://www.scrapomanie.ca/forum/index.php

Linda Brun sa...

Råflotte ble de...Kjempekjekt å se deg arbeide på dem... Takk for at du deler og inspirerer...

Oward(e) sa...

REally nice!!!!