torsdag 16. desember 2010

Tøffe jenter!

Ny utfordring for Scrapshops designteam, og alt vi fikk var "rødt...".
Istedetfor å tenke jul, så hadde jeg lyst å gjøre noe annet. Og så hadde jeg nettopp printet dette bildet av jentene, etter å ha gjort det om til sort/hvitt. Tenkte det kunne passe med kombinasjonen av sort/hvitt/rødt - som er noen av mine favorittfarger å scrappe i.
LO'en er i stående lettersize, med hvit Bazzill som bakgrunn. Først sølte jeg med noen dråper Colorwash og lot det renne litt. Laget sort tusjramme rundt bildet. Stemplet bakgrunn med stempler fra Tim Holtz og fargen 'stream'. Bokstavene er fra Jenni Bowlin, og er fargelagt med rød tusj. Fant en gammel Hambly-transparent med mursteinsmønster, og den måtte jeg jo bare bruke. Stjernene er punchet ut i bølgepapp med en dies fra Sizzix. Teksten er stempel fra 'Det Lille Ekstra'. Fikk endelig brukt noen av mine utallige billetter..... Greide ikke å bestemme meg om jeg skulle ha Dymo-teksten i sort eller rødt, så til slutt limte jeg bare på begge to... Til slutt tok jeg noen striper bølgepapp øverst, og en metall grommet.

Her kan du se hvordan resten av teamet løste denne oppgaven.

3 kommentarer:

Detema sa...

Denne var kjempetøff. Stilig med rødt og sort, og stjernene i bølgepapp passet veldig bra!

Gina sa...

Herlig LO :) Må bare signere Detema sin kommentar. Stilig med rødt og sort :)

nbde2020 sa...

Naturligtvis finns rolex replica det mer än ett sätt att skära en katt, och andra märken har tänkt sig andra metoder för att låta helium fly från sina rolex kopia klockor, särskilt i Omegas bokstavliga fall med sin manuella HRV, sett på Seamaster och Planet Ocean-serien, som fungerar med hjälp av en annan skruvkrok som är replika klockor utformad för att lämnas öppen under dekomprimering för att uppnå samma effekt. Ett system som Omega fungerar dock bara om dykaren kommer ihåg att öppna HRV. Satte rolex kopior dykare som jag har pratat med kommer att säga att det är alltför lätt att glömma att öppna dessa små kronor, ett dyrt misstag att göra. Paul Scurfield, mättningsdykare klockor kopior och ägare av Scurfa Watches, sade sanningen, sade: "De manuella är ganska mycket värdelösa eftersom de (HRV-specifika kronan) kan skjutas tillbaka in (av yttre tryck under" blåsa
rolex klocka kopia ner ") och ta en täta. De kan också misslyckas när de skruvas loss eftersom gummipackningarna kan skjutas utåt (genom inre tryck under dekomprimering) in i krönan / locket fake rolex och även ta en tätning. ” Där har du det.