onsdag 8. juni 2011

Bokkort - Pion Design

Endelig en ny bursdag i slekta, så da fikk jeg en anledning til å lage bokkort igjen. Synes disse er veldig kjekke å lage.
Dette laget jeg litt større enn jeg pleier, så det holdt såvidt med et 12x12 ark. Og så fikk jeg brukt de nye arkene fra Pion Design - elsker denne gråblå fargen!
Metallpynt fra Kort&Godt, sammen med blomster fra Prima og Kaisercraft. Metallrammen med teksten var helt feil farge, så den sprayet jeg med sølvmaling.
Jeg la mørkblå blonde under mønsterarket, og også noen biter fra en gammel bokside. Og sydde det hele sammen.
Dekorerte også innsiden med mønsterark, og washi tape rundt kanten på rammen. Gratulasjonsstemplet er fra North Star. Og så ble det god plass til sjokolade, som jeg hjalp til med å spise opp.....
Har heldigvis sikret meg flere av disse gråblå mønsterarkene, så det blir nok flere prosjekter etterhvert.

1 kommentar:

Detema sa...

Nydelig kort!