lørdag 8. oktober 2011

Litt steampunk....

Denne måneden fikk Scrapshops kreative team en dekoreringsutfordring! Vi skulle dekorere/alterere hvasomhelst, og det var ikke nødvendig å bruke papir.
Så da fant jeg fram en metallboks og bestemte meg for å steampunke litt :-)
Boksen ble først malt med svart gesso. Så klistret jeg på en ujevn remse med macig mesh, og malte over med svart Glimmer Glam. Hjørner og kanter ble malt med kobbermaling. Jeg limte svarte thickers oppå lokket og malte disse også. Litt rester av magic mesh ble brukt som sjablong på hjørnene. De små tannhjulene etc. er limt med Glossy Accent.
Nøkkelhullet er fra Melissa Frances og var opprinnelig hvitt. Til slutt sprayet jeg godt med Color Wash og Glimmer Mist og lot det renne nedover i striper.
Og slik så boksen ut før jeg startet:
Kjempekjekk utfordring, og her kan du se hvordan resten av teamet løste oppgaven.
Hiv dere gjerne med på utfordringen - jeg sponser premien :-)
Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

så fiiint! du verden så lekkert...herlige detaljer og virkelig steampunk dette her...

Linda sa...

Kjempefin! Mange skatter kan gjemmes i denne ;)

Randi Elisabeth sa...

Græææævla stilig:)))

Elisabeth OJ sa...

Fantastisk morsomt utseende! Du inspirerer meg, MÅ prøve denne teknikken ;)