fredag 30. mars 2012

Livet er herlig!

Da var vårens Scrapperally unnagjort, og vi hadde en fantastisk helg!
Gledet meg veldig til å gå på kurs med Finnabair, men når jeg hørte at Lene Neby også skulle holde kurs, så var jeg kjapp med å melde meg på :-)
Og her er LO'en vi lagte på Lenes kurs.
Utgangspunktet var hvit Bazzill, så brukte vi først mist og maling. Oransje, gult og lilla sammen var uvant for meg, men synes det ble en herlig fargekombinasjon.
Tittelen var opprinnelig 'Life is a journey', men syntes ikke det passet til disse tullebildene. Tenkte å ha 'life is a joke', men det ble litt for respektløst.....:-) Så da ble det 'livet er herlig'.
Mønsterarkene er revet og krøllet, og kombinert med transparent, blonder, tags og oppklippete rammer. Chipboardsommerfuglene er også sprayet med mist.
Det aller meste er limt med 3D-puter, så man får virkelig bygget i høyden. Og det ga en kjempekul effekt.
Synes dette var en kjempekjekk LO å lage, og at kurset var veldig inspirerende. Planlegger allerede en lignende LO av tvillingsøsteren.
Så tusen takk til Lene!

4 kommentarer:

Sivic sa...

Takk for sist : )
Flott Lo!!
Fikk desverre ikke med meg det kurset, men hadde en fin helg for det : )
Ha ei fin helg og god påske!!

mo9ca sa...

Hei!
Herlig og fargerik LO, med masse tøffe detaljer. Digger fargesammensetningern og oppsettet her!
Takk for koselige kommentarer i bloggen min, setter virkelig pris på det!!
Ha en fin helg videre, og en deilig påske!

*klem*+

Linda sa...

så fiiiiin! Og en smule ganske så veldig MISSUNELIG! :)

Randi Elisabeth sa...

Det var et kjempekjekt kurs med Lene, og så gøy å se de forskjellige resultatene på tross av samme oppsett og bruk av farger. Veldig flott resultat du hadde;)