lørdag 6. oktober 2012

Pink Teen

Dette kortet laget jeg til min niese som ble 15 år i går.
Fargevalget var mildt sagt litt utenfor min komfortsone, men jeg hadde så lyst å bruke disse arkene fra Heidi Swapp :-)
Kakeservietten sprayet jeg først med svart Dylusionsspray. Den kule pirat-tapen er fra Panduro. Fant ingen blomster som kunne passe til disse fargene, så jeg brukte heller en blomsterpunch. Og en passende button fra Andrine&Maren.
Teksten er Dymo, og så brukte jeg noen rester av blingswirl og noen skvetter med Glimmer Glam til slutt.
Kortet ble ihvertfall godt mottatt ("det e jo heilt meg!!!!").

This card is made for a challenge at Mojo Monday. I just love their sketches!

5 kommentarer:

Pauline sa...

Knalltøft!! Synes du behersker de fleste stiler og fargekomboer jeg! :-)

Elisabeth sa...

Helt enig med Pauline!

:))

Elisabeth sa...

Signerer de to over meg.....ingenting er vel no problem når man er allsidig som du.....ha ei knusende fin uke ...

Sivic sa...

Helt herlig, tøffe farger!!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Åy for et rå lekkert kort likte godt det rosa mot det svarte :)