onsdag 17. juli 2013

På krabbejakt

Var innom Familieskatter her om dagen, og oppdaget de faktisk hadde en sjablong jeg ikke hadde! *sjokk*
Så da ble den innkjøpt og måtte testes ut med en gang... :-)
Så her brukte jeg den sammen med hvit gesso først, og så flyttet jeg den litt og brukte mørkblå Color Wash.
Når det omsider hadde tørket, så stemplet jeg litt bakgrunnstekst med stempel fra Dina Wakley.
Ark og pynt er for det meste fra et kit fra Scraptastic Club. Prøvde å bygge litt lag-på-lag med ark, tags og osteklede.
Og man kan ha det gøy på hyttetur ved sjøen selv om det ikke er badevær, og fleecejakke må til. Alltid kjekt å lete etter krabber.
På lørdag var jeg på et etterlengta scrappetreff med den "gamle" Scrapshopgjengen. Gjysla kjekt! Og jeg laget faktisk tre (3!!!) LO'er! Så når jeg bare for somlet meg til å ta bilder av dem, så dukker de nok opp her etterhvert :-)

Ingen kommentarer: