søndag 11. august 2013

Color coordinated

Her kommer den siste LO'en jeg laget på Scrapshoptreffet i juli.
Jentene var bursdagskledde, og kom plutselig på noen slikkepinner de hadde liggende, og som de absolutt måtte ha med en gang.
Og når jeg oppdaget hvor godt antrekk og snop matchet, så ble de kommandert rett ut på photoshoot....
Prøvde å holde LO'en enkel, siden jeg likte så godt dette bakgrunnsarket fra ColorConspiracy. Og trerammen er ganske dekorativ i seg selv. Ellers brukte jeg bare litt metallpynt.
Den rosa rammen fikk jeg fra Elisabeth, og den passet ypperlig til bildet.
Jeg surret litt hyssing rundt trerammen, og så er det altfor lenge siden jeg har brukt ugler i scrappingen :-)
Nederst ble det litt Tim Holtz tape, trefigurer fra Studio Calico og et kult klistermerke fra Color Conspiracy.

Virker som scrappetørken er over for denne gang. Nå skulle jeg bare ha ryddet litt (igjen...), så jeg får bedre plass til å være kreativ :-)

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Nydelig og flott LO! Fine detaljer!
Klem fra Anne-Eddie :)