tirsdag 3. februar 2015

Morgendagens marinbiolog

Kanskje på tide å begynne å blogge igjen i 2015? Det ble lite tid til papirhobby før jul, men nå er jeg igang igjen.
Noe av det første jeg ville gjøre, var å teste ut bruken av Gelatos. Prøvde meg litt etter kurset i Egersund, men så ble det liksom ikke mer.
Fant fram dette sommerbildet av min datter. Hun påstår hun skal bli forsker når hun blir voksen (eller verdensmester i sjakk...), og i sjøkanten er det mye å studere.
Bakgrunnen er laget med ark, mesh, og tape. Deretter litt Gesso, og flere farger Gelatos sammen med vann. Så stemplet jeg med svart, og lot svart ink renne nedover siden.
Bak bildet er det også en doilie, og en del svart sytråd. Sirklene tegnet jeg med svart penn.
En liten cluster nede i hjørnet, med litt forskjellig washi tape.
Godt å være i gang igjen, og så er det bare noen dager igjen til neste scrappetreff i Egersund. Gleder meg til kurs, scrapping, skravling, sosialt samvær, og maten..... :-)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så godt å se at du har børsta støv av scrappesaker og blogg :)

Deilig sommelig følese på denne, friske fine farger, tøffe kontraster. Bare godt for øyet!

Kosa deg på scrappetreff i helga! Hils søs :)

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO i herlige farger!
Mange lekre detaljer! Kjekt å se deg igjen! :)

Anne Gerd sa...

Denne ble utrolig flott, fine farger & detaljer. Sees snart:)

lillesmor sa...

Så kul denne her var!! Masse digge farger - me like!

Irene sa...

LEKKER og leken LO i herlige og spenstige farger! ♥