søndag 31. mai 2015

60-årsdag

Jeg laget dette kortet til min svoger, som nettopp rundet 60 år.
Igjen en mixed media bakgrunn, og da går jeg ofte for blå/turkise farger.

A Birthdaycard for my brother-in-law, who just turned 60. Again a mixed media background with lots of blue and turquoise. 
Arkene er fra 7 Dots Studio, og så brukte jeg washi tape og mesh, og dekket det hele med Gesso.
Sprayet med forskjellige Glimmer Mists og lot noe renne utover, og noe tørke i små dammer.

Papers from 7 Dots Studio. I started with washi tape and mesh, covered with Gesso, and then lots of Glimmer Mists.
Laget en cluster med forskjellige tags, sammen med chipboard og litt metallpynt.

I made a cluster with different tags, and used some metal embellishments. Some random stamping with stamps from Prima and Papirdesign.
Stemplet med bakgrunnstempler fra Prima og Papirdesign.
Teksten er en chipboard som jeg farget med svart stempelpute.

Her blomstrer kreativiteten for tiden, så det blir mange timer på scrapperommet.

Ha en fin søndag! :-)

2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

Du verden, det er ikke å kimse av den der ferdigheten å mestre MM....knallstilig kort!! ha en finfindag videre du og dine

Frk. Bogstad sa...

Oh gosj, det va stiligt :D