torsdag 3. mars 2016

Fra gamle dager.....

Av og til er det kjekt å scrappe noe helt annet. Her er det et gammelt bilde av min far og hans søster.
Det finnes jo ikke så mange barndomsbilder av dem, så har lyst å ta vare på dem som finnes. Dette må være tatt på slutten av 30-tallet.
Jeg har brukt ark og pynt fra 7 Dots Studio, og Kaisercraft. Brukte først stensiler og Distress Ink på bakgrunnen, og så litt stempling.
Osteklut passet fint bak bildet. Bitene med chipboard har jeg latt være som de er. Og tenkte jeg skulle prøve å lage en LO uten splætting til slutt, for en gangs skyld.....

Ikke vært så flink å oppdatere bloggen i det siste. Men skal skjerpe meg - har egentlig vært ganske produktiv på scrapperommet. Bare på bloggoppdateringen at latskapen har slått inn.....

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO ! Fint å ha slike gode minner ! Klem ;)

Elisabeth sa...

Så fint bilde, ja sånne skatter må tas vare på

Lekker LO som kler bildet

Kjekt å lese at du skal bli flittigere i blogginga igjen

Klem fra meg